nape mesti aku yg bodoh??

tiap2 ari bgun jer dr tido aku akan terpikirkan org len dlu sebelum diri aku sendri,
nak tido pon asek cbuk pikir org len da tido ker...die org ok ker...tgh wat per...
tp org len xder pon pikirkan aku..kdg2 sedey gak..tp nak wat mcm mn kn...da
kiter mmg xder makna pada org len...mungkin elok gak klu aku dok dlm utan jer..huh..

ujung minggu lps, ibu aku call gtaw kawan maser kecik aku dlu "helmy" da xder..
die excident motor..naper la mesti mcm tuh..da ramai sgt yg tgglkn aku..naper??
sepanjang mggu lps aku bersedeh yg amat sangat..mcm2 pekara yg jd..rasernyer
lbh baek aku yg ganti tempat helmy, die ramai org syg...aku...ntah r..xder saper yg ingt..

aku nak sgt dipertemukan ngn sorg yg amat2 paham aku n sentiasa ader ngn aku..
sbb aku asek jumpa org2 yg x guna yg taw menyusahkan idop aku jer!! (begho0k!)
tp still besyukur sgt2 aku still ader family yg phm, walaupon trg2 salah aku sbb
terlalu syg org n cpt percaya kt org len, family aku still bg nasihat n sokong aku..
mak sentiasa ingtkn aku jgn mengalah..aku x segan pon klu org ckp mata aku bengkak
sbb nangis...atleast aku ni still normal ader perasaan..kn? kn?

aku gak ader wat silap, mungkin aku bg perhatian bnyk sgt pada org yg x perlu aku ingt
n lp pada org yg sentiasa samer ngn aku...aku mohon maaf yg sgt2 besar pada sesaper yg
bnyk membantu aku dr dlu lg...n x lp gak pd kawan bek aku..zafirah yg setia bc blog comot aku nih..huhuhu..tnx erk..aper pon aku arap sngt2 korg xkn ulang kesilapan aku dlu..aku bnyk
wat silap..n aku nyesal..jgn jd rugi mcm aku untuk selamanyer...semoga semua sentiasa
dalam rahmat Nya...

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!