satu impian...

aku pernah berangan tuk bukak sebuah hotel satu masa nanti..
tapi..
lepas membayangkan yg perubahan dunia sekarang..
takut plak hotel aku jd sarang kejer kotor..
working in hotel line do teach me that..
8 from 10 owning a hotel will be suck..

then tetibe aku terfikir..
aku nak bukak rumah kebajikan masyarakat..
its used to be a joke..
but now i think it was something pure..
great things to do..
sharing love with people who really need it..
n i love it soo much..

family aku pon sokong..
i just need to be stable in life first..
then..
start making my dream for real..

terbayang..
dpt bantu ramai org..
budak2 kecit senyum..
i want them to call me papa..
hahaaa...cumil..

harap satu masa nnt..
ia akan jadi sesuatu yg real..
tnx tok sumer yg menyokong..
n sumer sukarelawan yg da mndaftar diri..

tnx gak tuk sumer yg pernah wat aku sedey..
sbb mereka..
aku belajar hargai org lain..
berkasih pada yg perlu..=)

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!