kalaulah dia tahu..

Semester pertama aku..

Sangat2 seronok even that few uneasy things occurred..

Tapi at the end life shine me a new rainbow..

But somehow..

Aku still dapat rasa ada lagi yg belum terisi..

Mula2 sumer nyer macam ok..

After I found out..

Dia tak perlukan aku untuk ader..

Walaupun dia x pernah cakap..

Tapi aku xnak dia rasa serba salah..

Lagipun ada yg lebih berhak pada dia..

Aku..

Aku still ok…

Suka tgok dia senyum..

Suka tengok dia gelak..

Suka tgok dia simple..

Tapi semua tuh xkn ada kaitan ngn aku..

Kalau aku tau wat sumer benda kt dunia nih pun..

Still xkn dpt wat dia rapat ngn aku..

Aku harap dia happy..

Dan mmg dia happy pun..

Cukup untuk setakat nih..

Dia xkn paham..

Dan aku pun xperlu tuk cuba wat dia paham..

Aku x perfect..

Dan aku tau aku x cukup bek tuk dia..

I’m stepping out not becoz I hate to stay..

But it was hard for me to hold on..

Abg seronok dapat kenal kamu..

Jaga diri baik2..

Harap yg terbaik tuk kamu..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!