nothing speacial..

kadang2 aku pon pelik..
biler rmi yg ckp aku nih bertuah..
x dinafikan idop aku x sesusah org len..
cume the way they said those words are completely strange..

secara jujurnya..
aku x la se-handsome mat2 macho kt luar tuh..
x gak pndai mcm kwn2 yg len..
or kaya celah mane kn..
tp rmi yg ckp mcm nih..
"i just wish i could be at ur place"
becoz of wat?



org ckp aku stylo..
n ramai yg berubah lebih KEMAS lps kwn ngn aku..
n serunuk dpt buat perubahan tuh..

rmi gak dak2 kck yg nmpk aku n ckp nnt da beso nak jd mcm aku..
pelik..
sbb aper yg best nyer pasal diri aku nih?

ada masanya mls nak jg pnmpilan..
but then jmp quote nih..
so i learn to love myself more..
sbb..dulu..
aku rasa org akn terima aku seadanya..
but now thing are changging...
aku berubah untuk lbh dihargai..
dan bljr untuk lbh mnghargai..

hidup nih x seindah yg dilihat..
bnyk yg perlu disembunyikan..
yg pntg bibir sentiasa tersenyum..
untuk lbh mnceriakn hari yg mndatang..

dr apa yg pernah terjadi dulu..
aku lbh bahagia skrg..
BEBAS..
hidup nih singkat..
jgn sampi terlewat untuk menghargai diri sendiri..

 

lepaskan yg lalu..
dan hargai yg tersedia..
=)

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!