late nyte movie..

hurmmm...
sekejap jer da 8 november 2012..
x lame lg tmbh la umo aku..

mlm ni x terasa nak tido awal..
bru abes tgok marlyn monroe..
siyes x tepikir nak tgok citer tuh..
but the real fact behind that movie really thrill to to watch..

citer nyer pasal sorg yg terlalu ingin berjaya..
sanggup buat apa jer tuk kejar impian tuh..
sorg lg terlalu mencintai..
dan sanggup buat mcm2 kerja tuk bantu yg td capai impian nya..
but in the end, both lost on their hopes..

i kept on mumbling by my own..
"bodo betol lelaki nih...x nmpk ke kene guna?"
then i realize something..
aku pon pernah buat sumer tuh..
hurmmm...

marlyn akhirnya bunuh diri..
then bob teruskn hidup mcm biasa..
that is what i need to do..
move on..

dah beberapa ketika tanpa fb..
rasa lbh tenang..
bnyk hargai masa untuk sesuatu yg lbh baek..
aku da mula hilang sumer rasa rindu tuh..
skrg aku cuma ada dia..
yg sentiasa ucap "i love u"
n i knew dia mmg syg aku..

tapi..
(terhenti & melihat bulan)
dia jauh..
aku kene capai impian aku..
teruskan hidup nih..
lupakn yg lalu..
berhenti berharap..
tapi lebihkn usaha..

terima kasih..
selamat mlm cinta..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!