takdir

seminggu tidur hanya beberapa jam..
mkn sekadar merasa..
berfikir hanya diluar..
merasa hanya di deria..
 
aku mula teringt kisah lalu..
butterfly..
jalan raya..
banggunan tinggi..
KECEWA..
 
semakin dlm aku fikirkn..
semakin jauh dia dari aku..
bukan syg..
bukan cinta..
bukan dia yg lain..
DIA yg maha sesuatu..
 
sedih bila memikirkan yg aku hanya tahu mengakhiri sesuatu..
terfikir untuk mati..
sedangkan hayat ini juga pinjaman..
 
terima kasih pd zahar...fifie n mak..
yg sentiasa ingtkn aku tentang akhir masa nnt..
setiap mlm akn tidur dgn mata bengkak..
sedih kerana kehilangan..
sedangkan tiada satu pun hal dunia yg akn kekal..
 
terima kasih Allah..
kerana benarkan hati ini terbuka..
menerima cahayamu..
ampunkan disa2 ku..
yg kadangkala meragui takdir yg kau tetapkan..
 
 
kite hanya mampu merancang..
memilih..
tapi bukan menentukan..
 
 
 
Allah tahu apa yg terbaik..
benarkan ia berlaku..
terima dgn sebaiknya..
dan hidup akan lebih mudah..
 
 
ketepikan alasan..
terimalah takdir..
 
"tuhan aku rela"
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!