slmt mlm bang tam..

"shhhh...bang tam...
aku ada ni...shhh...

xyah gerak dah...aku ada...."

dia pandang...
diam jer..
sampai dia x bernafas lg...

5-6 eko anjing giget dia..
mesti sakit sangat..
dia mmg jarang berbunyi..
tawu2 da ada kt kaki...

betul org ckp..
bila da xder baru kita akn terasa kehilangan..

bang tam kucing plg baik kami pernah ada..
xbnyk ragam..
time nak kurung da ada dpn sangkar dia..
kt mn ada org kt situ lah dia ada..
td nak g jln..
dia dok bawah kereta..
mmg dia x takut mati..
skrg dia da xder...

mengadap dia pergi..
buat aku rindu bnyk pekara..
yg aku da x rasa dlm hidup ni..

teringat...
"ko ni bang tam, g la sana..ssh aku nak jln.."
skrg bang tam da xder...

teringat..
"mak nak beli meja mkn besar..semua blh mkn sama2"
but we dont even have time to eat togather..

teringat..
"kamo da siapkn asignment?"
adik2 da besar xtawu kt mn..

teringat..
"bila ko da blik malaysia nnt kita camping sesama yer.."
semua da berfamily..nak jumpa pon x sempat..

teringat...
"stay in this group..n share what we could share"
tinggal berapa org jer dlm group misi banjir...

teringat..
"tok bah org balik dulu.."
kubur tokbah pon x pernah g...

life is short..
some people say MOVE on..
i said BRING it on..
even though im the only one who carries these things in mind..
aku x pernah rasa terbeban..

i do wat i can do best..
i SMILED to make people happy..
sbb aku tahu..
sedih itu berat..

"slmt mlm bang tam, jgn nakal lg..nnt kita jumpa"


Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!