piss off!

kadang2 dlm idup nih..
rmi yg suka cari salah org..
termasuk la aku nih..
cuma lately..
da terasa tua tuk benda2 bodo..
mcm bnyk lg benda penting nak wat..
klu yg kecik2 tu pejam mata jer..
klu besar carut ckt n move on..
life is short..

tgh2 bz kira duit..
#kaching
aku tersentap plak ngn ayat sorg member nih..
terus kene carut bertubi-tubi..
bkn nak meroyan or marah..
just aku xpernah pilih nak kwn ngn yg perfect ker yg populer ker..
klu aku x kesah ngn rupa ko..
xkira la ko tu..
#hitamke
#gemukke
#bulatke
#bodohke
#terlajakkayake
#overpandaike
cume jgn suka2 translate idup aku..

tiba2 aku kene sarapan ngn ayat..
"ko xper la, ada semuanya, ada rupa ensem, ada duit, ada gaya..ada nama skrg.."

eh ko da kenapa?
jgn tgok aku senyum..
aku kira duit lg..
#kaching
aku rasa da perfect..
x..
aku kerja susah payah tuk semua yg aku ada skrg..
bkn hebat mana pun..
but i start from "bawah" ko phm?

klu rasa nak knl aku..
n dgn senang nak translate idup aku..
g JPN tuko nama ko MOHD Google Translate..
baru sesuai..

aku xpernah rasa aku bagus..
tu sbb aku x pernah kesah ngn sape aku kawan..
aku xperlu kwn 5k..
xperlu wechat frnds smpi hp jammed nak scroll..
phonebook smpi 5 hp x muat..
cukup sorg dua yg phm aku..
yg ada susah sng..

aku da tua..
xlarat nak main tarik2 tali nih..
ko nak kwn ko kwn..
ko xnak kwn ley berambus..
cara aku senang..
bila aku kesah aku marah...
bila aku da x kesah..
ko idup ke mati aku xnak tawu..

ok lah nak sambung kira duit..
#kaching!

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!