rindu itu jamak qasar kerana lbh dari 20marhallah...

kebelakangan nih..
rasa rindu sgt kt kawan2 DBM aku..
macam2 yg jadik dlm 3 tahun lps..
biler exam jer mesti study sesamer..
even ader yg xmo join tp still akn ada zaie..
rasa seronok sgt..
sbb aku x pandai..
then kwn2 yg pndai ader tuk tolong aku..
tnx gak pd sumer kawan2 DBM..
dieorg bnyk tolong aku sampai da abes skrg pon still tolong aku..
harap korg sumer dpt turun konvo nov nih nnt..



 x kesah la berapa jauh pon..
korg still the best group yg aku pernah ada..
sampai biler2 pon aku xkn lupa..


nuar and zaha..
kawan plg rapat ngn aku..
nuar da bz ngn idop baru dia..
da abes study..mula kijer..
tapi still ingt gak kt aku..
huhuhu..
tnx nuar..

zaha..
da ilang..
dia r org plg ssh nak difahami setakat nih..
xtawu knp..
tp sentiasa ilang biler ader masalah..
tapi dia selalu ada biler aku susah..
tnx bnyk tolong aku..

2 org nih sgt penting dlm idop aku..
x kesah r aku marah mcm mn pon..
aku still anggap korg ber2 kwn plg bek aku..



nih..
kawan2 BHRM aku..
org yg ada n selalu gak ingt kat aku..
bler da degree level nih..
rasa mcm x seronok lak..
sbb sumer da dewasa..
fokus pd idop masing2..
dan aku lak org baru..
sangat asing tompang kls dieorg..
tapi ada yg wat aku sgt selesa kt c2..
tnx gak pd dieorg..
sudi jd kawan aku walaupon ada yg anggap aku sgt terok..

4 tahun aku kt kuis..
ada yg ckp aku wat bnyk masalah..
cari musuh..
ntah la mulut org kiter xley tutup kn..
walaupon aku xder jawatan..
tp program pertama aku dpt Rm1000+ dana luar..
lom masuk barang2 lg..
aku mulakn system asset dlm persatuan..
sumer urusan pejabat mudah jer..

mungkin sbb aku RAMAI MUSUH kn? hahaa~
budak2 mmg kurang phm benda2 nih..
maklum lah culture shock..
dari sekolah trus ke kolej..
aku still seronok..
kenal banyak perangai..
tapi da tua kot..
nak santai jer lps nih..

tapi tok sumer yg sentiasa ada untuk aku..
terima kasih banyak2..
Allah jer yg ley balas jasa korg sumer..
^^)"

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!