when u start healing u will be healed..

tetibe semester nih..
aku terasa mcm da bnyk wat slh..
banyak yg terlepas..
dan sgt kurang menghargai..
bersyukur..
dan jauh dari yg sepatutnya..

azam baru..
nak bnyk kn solat jemaah..
rajin bc matsurat..
pose sunat..
setakat nih biler wat sumer tuh..
aku dpt rasa lbh baek..

muka lapo..ngn carrot susu fav kami =)


biler pose jer..
aku mesti teringat dak kecit nih..
kuat mkn..
tp asek nak jimat jer..
rasa kenyang biler tgok die mkn..

nasi goreng ayam kunyit adik nyer order


isnin lps dia tmn aku buka..
lps ptg tuh mcm separuh mati tmn dia jogging..
hahaaa~
dia lupa yg aku nih da tua..
mane r lrt mcm dia tuh..
tp serunuk dpt jogging ngn adik sy..
sbb seumur hidup xpnh wat sesame..

nasi goreng daging black paper hee~ aku nyer..


niat buka masa rituh mmg nak mkn besar..
siyes penuh satu meja..
aku mkn ckt jer da knyg..
sbb serunuk tgok adik mkn..
walaupon die selalu jauh..
sibuk..
tp aku hrp dpt jg dia..
smpi biler2..
untung aku ader sorg adik pmpuan n sorg lelaki sebaya..
dua2 baik..
aku nak sumer berjaya..
n aku akn tlg pe yg ptot..


roti arab n sup daging =p


semoga Allah permudahkn urusan..
klu masanya tiba untuk aku pergi..
aku da bersedia..
sbb sumer aku da aturkn dgn sebaik mungkin..

"Allahumma ishfi shifaan la yughadiru sakama"

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!