28 may 2013

semalam lps balik kijer..
terus mkn ubat..
demam teruk..
mungkin terlalu banyak memikir..
terlalu rindu..
terlalu bnyk kesilapan lampau..

hari ni org yg dia tunggu spnjg hayat dia akn balik ke Malaysia..
masa untuk kami semakin singkat..
aku perlu untuk bg dia ruang yg baru..
dia da bnyk bekorban untuk aku dan org lain..
sekarang masa untuk dia merasa hidup yg dia impikan..

adat menumpang..
sampai masa kita perlu beralih..
adat meminjam..
sampai masa kita akan pulangkan..

aku x perlu merungut..
bersedih..
sebab dia antara hadiah terindah dari NYA..
dia sempurnakn hidup yg aku perlu..
mungkin masa kami terlalu singkat..
lbh baik merasa dari hanya bermimpi..

dia sentiasa ada dekat dihati..
aku dpt rasa dia dlm setiap masa..
disetiap tempat..
mungkin dia x rasa mcm tu..
tp dia ada pilihan...haluan...
dia sendiri..

"ya Robb, kau hadiahkan aku sebentuk hati untuk menyayangi..
kau datangkan aku insan yg membuat hari ku sempurna..
kau biaskan kasih agar hidup ku sentiasa bermakna.. tiada lain yg aku pinta..
jgn lah engkau ambil dia dikala aku belum bersedia"

aku redha untuk hilangnya dia dimata..
tapi bukan dihati..
terima kasih..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!