bergaya..

post kali nih mmg sedikit personal..
harap xder pihak yg terasa..
ni hanya luahan sebagai perkongsian..

siyes mmg best bile org puji kita..
bergaya..
smart..
handsome..
tp x semua pujian tu ikhlas..
kebanyakan nya ada udang disebalik batu..

i love to be in trend..
stylo..
but wat eva i wear or do, i do it becoz i love to..
not to satisfied any person or group..

tp kdg2 agak lemas bile org dtg dekat..
pegang sini sana..
mula ckp ngarut2..
mintak ngarut2..
mcm kite nih boleh beli sama harga dgn baju..

ada yg kawan hanya sbb style aku..
sebab rupa aku..
walaupun aku x ensem mn..
tp pelik biler rmi yg minat..
(bukan puji diri sendiri)

sedih gak biler terfikir yg xder ke yg tol2 akn terima kita seadanya..
betul2 akn hargai kita..
bukan untuk sesuatu yg kita pon x mmpu beri..
tapi dunia ttp mcm tuh..

kdg2 rasa mcm mls nak mndi..
xmo kuar rumah..
tp xtawu nak wat per..
so i just keep on pretending im ok..
wear wat eva i want..
do wat eva i have to do..
but neva to pleased anyone..

plz be noted that..
aku mesra..tp hanya dimulut..
bukan mesra tuk korang raba2..
ok?

aku pernah kene maki dulu..
ckp pki ngarut2 tuk goda org..
nak populer..
pe korg ingt populer tuh best? 
rmi la nnt yg dengki..

skrg aku just nak dok kt public..
tmpt org rmi..
tp xder yg knl aku..
better..
org xkn komen pe2..

da pnt nak phm org..
bergaya bkn maknanya aku xder agama..
semua org nak jd baik..
cuma masa belum smpi lg..
jgn la sdp2 komen hal org..
diri sendiri pon lom tentu masuk syurga kn?

moga setiap kebaikkan dikongsikan..
terima kasih..=')

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!