melumpuhkan ingatan..

NORMAL sesuatu yg abNORMAL dlm hidup aku..
i love to be different..
tapi mungkin perbezaan aku terlalu ketara dgn org lain..
aku x mampu tuk sembunyikan apa yg aku rasa..
bukan mudah untuk senyum masa hati terlalu sedih..
tapi aku yakin..
hari ini terluka..
esok akan sembuh..

aku cuba pelbagai cara untuk betulkan kesilapan aku..
semakin aku jauh dari dia..
semakin terluka..
mungkin kerana dia terlalu sempurna..
dia impian yg aku pernah simpan..
mungkin dia satu pengajaran yg tuhan ciptakan untuk aku..

aku da harungi mcm2 masalah dari dulu..
tapi belum pernah aku rasa hidup kosong mcm ni..
belum pernah aku rasa terlalu kehilangan..
belum pernah aku rasa terluka seteruk ini..
mungkin kerana aku terlalu..
dan terus terlalu..

hampir setiap saat dlm hidup aku..
dia pasti wujud..
dia pasti ada..
sedangkan aku xpernah wujud dlm hidup dia walaupun sesaat..

selagi aku turus kt sini..
aku xkn mampu lupakan dia..
aku x mampu ubah apa2 pun..
impian hanya mimpi..
masa akan berlalu..
ingatan akan pudar..
dan hayat akan pergi..

terlalu bnyk yg dia bawa pergi..
aku harap pilihan aku tepat..
aku harap aku x susahkan sesiapa lg..
aku harap satu masa nanti dia akan rasa kehilangan aku..
aku akan terus berharap..

sehinggalah hayat ini terhenti..
maafkan saya..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!