biler sunyi itu suatu suara..

aku suker sangat ketenangan...tapi bukan sunyi..
biler sunyi jer..aku akn teringat terlalu banyak kenangan yang
pernah ada dlm idop nih..

semua janji yg pernah aku buat..
dan semua janji yg pernah dibuat untuk aku..
tapi tak semua terlerai..

sangat susah untuk aku paham yang hidup nih satu pinjaman..
hari ni kiter dapat dan esok kita akan kehilangan..
mungkin kerana terlalu sayang akan sesuatu..
aku ketepikan semua kebenaran..

aku seorang abang dan juga seorang lelaki..
tapi aku sering korbankan ego aku untuk dapatkan semula..
semua yg aku pernah ada..
tapi masih lagi disiakan..

1 hayat terlalu banyak untuk dikenangkan..
jika aku antara 1000 kenangan yg ada dalam hidop seseorang..
aku sangat menghargainya..

jika rindu hanya terucap dalam hati..
pastikan hati itu ada bersama yg dirindui..

jika sunyi juga suatu suara..
pasti kita kan memahaminya..

iskandar 19/09/2010 10.30pm

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!