istana buat bonda..


pejam celik...pejam celik..
da 23 taun umo aku..
rasa mcm smlm bru daftar sekolah rendah..
tapi rini da mcm2 yg perlu aku wat sendiri..

da 23 taun idop..
x bnyk yg aku da wat tuk mak n ayah..
yg banyak nyer wat hal..
pastu melawan ckp mak ayah..
hurmmm..

aku lom kijer lg..
xdpt bg dieorg ape2..
setakat hadiah biasa..
mungkin lah..
tapi lbh dari tuh..
blom mampu lg..

teringat masa study kt MJ dlu..
ustazah ramnah ckp..
biler kiter mengaji Al-Quran..
satu ayat akn jadi satu tingkat rumah di akhirat kelak..
itu lah yg sentiasa aku harapkn..
insya'allah hujung bulan nih aku khatam lagi..

aku sentiasa berdoa..
setiap salah dlm bacaan aku..
aku sorg yg tanggung..
dan ganjaran darinya..
untuk mak dan ayah..
mungkin tuh yg mampu aku wat..
harap satu masa nanti aku ley wat dieorg happy..
mcm anak2 org len yg berjaya..

terima kasih mak..
terima kasih ayah..
terima kasih Allah..
lahirkan aku dari mereka..

iskandar..
juzuk 15 "24 april 2011"

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!