masa bukan ubat yg plg mujarab..

memang masa bukan ubat yg baik..
bertaun tunggu..
still terasa sakitnyer..
x kire aper pon yg kiter wat..
selagi kite bernafas..
sebahagian dari yg lps..
akn sentiasa wujud..
cume...

cume lebih terasa sakit..
bila kita cuba bangun semula..
cuba menghargai sesuatu yg baru..
cuba belajar untuk berubah..
kenal satu lagi perasaan baru..
dan DIA muncul kembali..

untuk apa??
agak lama aku bertahan..
untuk terima yg DIA da xder lagi..
tapi knp dtg semula?
untuk berkawan?
cukuplah dgn aper yg ada..

aku x kacau idop ko..
ko yg pilih tuk pergi..
pada yg lbh baik..kn?
yg lbh kaya?
yg lebih bergaya?
so untuk apa kembali?

jgn berharap untuk rasa semua yg pernah ada dulu..
ini hidup aku yg baru..
dlm idop nih ader 3 yg plg penting..
AKU..
AKU..
dan KUARGA aku..

aku x suroh ko phm..
aku nak ko mesti phm..
aku maafkn semua silap ko..
dgn doa..
SEMOGA KO AKAN RASA APA YG AKU RASA..
life is karma..
what goes around come around..
tunggu..
masa tu akn tiba..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!