dengan izin Nya~

masa jg mak kt ospital..
fifie gtawu yg anak jiran dia masuk wad gak..
dak lelaki..
teragak nak tgok..
tp biler nak g jer..mesti ader yg mghalang..
so aku pesan dlm ati..
"klu tuhan rasa aku perlu jumpa dia, aku ttp akn jmp"
then aku jumpa gak dak tuh..
borak2..
tmn dia lpk2..


x bnyk yg die ceritakn..
tp da bnyk yg aku tawu..
tuh yg wat aku sgt teringin jumpa dak tuh..
x sangka dia da lalui mcm2 dlm idop nih..
beza 4 taun dari aku..
tp idop die lbh bnyk kisah sedey..


kali ke2 jmp dia..
tgok die x berapa ok..
dia asek pegang perot..
then gtawu yg kepala dia sakit sgt..
aku g jmp doktor..
mintak kn ubat..
tp sumer wat dek jer..
aku g kt dia blik..
pegang kepala dia..
sagt panas!
cpt2 g cari towel kecik tuamkn..
die mcm x sangka aku akn wat mcm tuh..
aku pon x caya aku wat sumer tu..
x lame lps tuam tuh dia tertido..


teringt sumer kngan lps..
jg adik2 aku..
cuma..
xper lah tuhan lbh tawu..
lama gak dia tido..
lega biler die ckp dia da x pening..kepala pon da x panas lg..


sedih biler tgok tmpt org len..
mcm2 mknan ader..
dia ader air soya jer..tuh pon bp kotak jer..
aku belikn skt mknan..
n tuh r yg dia mkn tiap2 hari..
lauk hospital? huuh...aku yg sht pon x lalu nak mkn..
hahaa~


harini dia da boleh kuar wad..
dia msg gtawu..
sempt gak jmp dia kejap td..
die ckp..
"terima kasih bang dtg melawat saya"
sedih plak aku rasa..
x tawu biler dpt jmp dia..


aku hrp sgt2 dpt tlg dia..
dpt ubah idop dia..
skt pon jd la..
x kire mcm mn ssh yg aku rasa..
aku x pernah ssh mcm dia rasa..


tnx pd fifie yg sentiasa bg sokongan..
n tnx gak knl kn aku dunia yg aku x pernah tawu..
seronok biler ada yg akn support aper yg kiter nak wat..
hrp tuhan akn izinkn sumer nyer dgn baek..
<3

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!