memoir*

mlm nih tetibe teringat satu name..
someone yg aku pernah jumpa dulu..
yg bnyk gak kngan ngn aku..
ngn perangai degil dia..
hurmmm..


aku x suker jd facilitator.. 
sbb akn bnyk sgt kngan baru yg akn tercipta..
biler org da lupakn semua tuh..
aku still akn ingt..
n im the one who is being burden by those things..


lbh kurang seminggu aku kt sana..
serunuk sgt..
dia antara yg dok kt dorm lame aku..
masa die tgh smbung form 6..
ayah dia meninggal..
aku kol..
tp xdpt ckp ngn dia..


tu r kali terakhir aku cube berhubung..
life is a bit complicated now..
aku bangga tgok idop dia..
well organized then i am..
n much closer to Allah..
aku...?
dlm dunia aku lg..


dia bru app fb aku..
tp aku x rasa dia ingt lg aku saper..
n aku rasa aku x lyk tok dkt ngn org2 baek..
aku cuma hrp dia akn dpt capai sumer impian dia..
tnx tok kenangan yg ada..


maaf abg x pernah cuba cari kamo..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!