terasa masa semakin singkat...

new semester just started..
to many things need to be done..
yet..
im missing home for one reason..
how much mom need me now..

sekarang da mula rasa tanggungjawap tuh..
berat..
bkn sbb kerja yg perlu aku wat..
tapi berat bila pikirkn..
satu masa nnt..
mereka akn pergi selamanya..
dan aku harap aku ada untuk tmn mereka nnt..

mak masih blom sembuh..
ayah pon ada jer yg sakit..
aku plak jaoh..
aku sentiasa doa mereka sihat..
dpt tgok aku mulakn hidup baru..
balas jasa mereka dgn apa yg aku mampu..

aku pon bnyk masalah..
tp..
aku tawu..
mereka lebih bnyk yg nak ditanggung..
lebih berat dari apa yg kelihatan..

i wish i had done more to help..
i wish i was there to keep them comfort..
i wish they could see a little family that i might have one day..
n i wish...this wish could cheer them up..



every time i step away from this house..
i wish i could say this..
"mak, ayah...everything will be just fine"
but i cant..
coz i know how much tears gonna run down my face..
thinking how much im gonna miss them..
i neva give them a hug..
i dont wanna say goodbye n hug them..
coz i always knew they will wait me there..

O Allah..
panjangkanlah umur mereka..
berikan kami kesempatan untuk membalas jasa mereka..
seperti mana mereka menyayangi kami..
dan janganlah kau duga kami..
dengan dugaan yg berat..
sesungguhnya kami..
hambamu yg lemah..








Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!