emmm...

bulan nih..
sgt bnyk membebankn otak..
sgt bnyk memikirkn..
yg lalu..
sekarang..
yg depan..

bulan nih gak aku plg bnyk menangis..
sgt mcm dak kecik..
xtawu np..
but each time i remember those IDIOTS..
tears falls..
that make me another IDIOT..

terlalu bnyk yg aku dah ilang..
24 tahun..
cukup bnyk masa yg dihabiskn untuk menyayangi..
berkongsi perasaan..
yg akhirnya..
tetap sendirian..

hidup sekadar mimpi..
indah seketika..
ngeri pon sementara..
tapi kesan nya kekal...sampai bila2..

rindu untuk gembira..
senyum..
tertawa..
tapi..
menangis lbh mudah..

aku syg dia..
aku cinta dia..
aku rindu dia..
aku perlukan dia..
dan setiap DIA adalah org berbeza..
bukan tamak..
tapi hati akan kekal begitu..



tnx sbb pernah ada dlm hidup sy..
dan benarkan saya untuk terus disini..


Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!