hanya sekadar mendengar...

lately sgt kerap teringat kt dia...
mungkin dia rasa aku nih kwn yg x guna..
or aku da lp kn dia..

aku tanya kwn2 len..
dia sht...?
baby dia ok ker?
i did remember all those great moment we once had..
tp aku tawu there is no way HE gonna let me see both of them..

hari tu...
lame gak bediri kt dpn lovely lace mid..
tgok kasut baby gurl..
cumil..
aku tawu klu beli pon aku xdpt nak bg..
n confirm baby tuh akn dpt yg lbh bek..

mungkin pd org len baby tuh x same..
but to me that lil angel will always be angel..
n aku sgt berharap..
dia xkn sia2 kn satu lagi kehidupan..

aku nak baby tu tawu dia ada uncle..
mungkin x sebaik org len..
but at least aku cube tuk jd baik..

mungkin satu masa nnt tuhan akn temukan aku ngn mereka..
x kira bila..
aku ttp akn tggu..


dia mesti akan cantik mcm mama dia..
slmt mlm...



Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!