alhamdulillah..
Tuhan masih syg aku..
bagi aku peluang untuk eppy lg..
beberapa hari lps..
antara hari2 yg penuh makna bagi aku..
x pernah terpikir pon adik akn balik..



teringat masa mula2 kenal dulu..
everything seem so nicely welcome..
until i made it worse..
mmg salah aku..
x patot aku kawal hidup dia..
aku just xmo lg ilang org yg aku syg..
aku rasa aku da wat yg terbaek tuk dia..
rupa nyer aku wat yg terbaek tuk diri aku..
sgt pntingkn diri...
dan semuanyer berubah..

we are turning own different ways..
choosing our own destiny..
tapi jauh dlm hati ni..
nak sumer tuh kekal..
tapi aku xmo susahkn sesaper pon lg..
lbh bek lepaskan..

tapi x sangka dia tetap ada..
lps sumer yg jadi..
dia still ada untuk aku..
dari mula dia dtg..
casabonda terus ceria..
masak sesamer..
makan sesamer..
wat kijer pon sesamer..
dan..
dia sorg jer yg mewarisi ilmu mengait mak..
seronok tgok dia eppy..


empat hari sangat sekejap..
terima kasih pada family dia yg percayakn aku..
mungkin x serapat dulu..
tapi aku rasa kami lbh mesra begini..
normal for people to change..

Tuhan je yg tawu..
betapa seronok nyer biler bangun pagi..
katil sebelah x kosong..
ada org teman borak sampai tetido..
gurau x renti2..
& shares every single things we eva had..

terima kasih Allah..
terima kasih mak ayah kak long & ma..
terima kasih adik fathi..



mak selalu sebut..
"rindu kt syahad..
dulu klu usen balik syahad pon mesti ada.."
kalau la aku boleh cakap..
"mak..syahad xkn balik lg.."
tapi selamanya dia akn ada dgn kita....




Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!