lamanyer...


 lama da x tgok sunrise kt laut..
bukan nyer jauh pon..
cumer..
hurmmm...
banyak sangat kenangan kt laut tu..
n ni kngan yg baru...


 

aku bkn jenis org yg akn lupakn kisah lama..
tapi ada masanyer aku rasa aku da simpan sumer tuh kt blkg..
terus kedepan..
tapi..
tiap2 kali aku nak wat mcm tuh..
kenangan tuh berulang..
bukan x suka..
cuma terkejot..


aku baru siap2 tok maghrib..
tetiba aku dgr mak aku panggil..
"azzaat ada kt luar"
siyes terkejut giler..
last jumpa 2006
after 5 years what bring him here..
n yg plg terkejut..
x ramai yg tawu rumah nih..


ni lah azzaat..
kawan pertama aku masa sekolah mngah dlu..
laen plak rasa nyer biler bertaun x jumpa..
tapi..
seronok..
aku x pernah salahkan sesaper pun yg lupakn aku..
setiap org ada hidup masing2..
dan..
terima kasih buat yg masih ingt aku..


dia org terakhir yg aku terpikir akn dtg..
sangat x sangka..
mula2 rasa mcm sumer da berubah..
tp..
biler berjam2 borak..
everything seems to be just like we used to be b4..
tnx Allah for this one great memory..
tnx Azzaat sbb dtg cari aku..
=)

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!