terima kasih mak..

hurmmm..
sekejap jer da nak abes sebulan cuti..
bnyk gak r yg aku wat sebulan nih..
what i love most..
COOKING!!
huhuhu...
walaupun x sedap mana..
tapi serunuk dpt wat benda yg x pnh wat sblum nih..

tiap2 kali nak masak..
mak akn ckp..
"yakin jer..kalu slh pon xper..
chef2 yg handal tuh pun dulu wat salah gak.."
mak selalu jd org pertama yg akn rasa aper yg aku masak..

ada satu masa tuh..
aku wat puding custard..
resepi dlm buku tuh x lengkap..
terus keras..
seketul jer..
aku menyumpah seranah kt dapo..
pastu mak dtg..
"xper...nanti cuba lg"

aku ngn hangin nyer cedok sumer tuh nak buang..
pastu mak ckp lg..
"eh jgn buang...xper nnt mak mkn.."
='(
mak sentiasa sokong aper yg aku wat..

skrg mak x sehat..
da jarang ke dapo..
tp tiap2 kali aku masak..
mak mesti rasa..
walaupun sikit..

mak..
cepat sembuh yer..
sy nak masak banyak lg..

terima kasih gak pd ayah..
ayah x pernah merungut sy bnyk beli brg kt supermarket..
tiap2 minggu beratus beli brg..
klu aku masak..
mesti simpan tuk ayah..
ayah x bnyk ckp..
tp aku tawu..
dia syg kiterorg..

"ya Rabbi...beri kami waktu untuk balas jasa mereka"






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!