bertunang..

dok melepak2 ngn mak dpn lptop nih..
tetibe teragak search pasal tunang..
mak ckp..
klu wat majlis tunang..
wat simple2 jer..
meraban r aku carik..
berjam2 ngadap lptop nih..
da juling skt da nih..
huhuhuuuaaa~

akhirnya terjumpa r pelamin bertunang..
yg paling memikat ati..
aku pon gtaw kt mak..
"ni r yg plg simple..
plg jimat..murah..
n berbaloi..."

(mak pon dtg dkt)
tibe2..
"hotak ko...!
sampai mati pon x merasa nak tgok ko bertunang..
klu nak tunggu mcm nih pelamin nyer.."
adei..
mak nih..
tgh kumpol wet r nih..
tuh tabung tuh da ada RM5 da..
huhuhuaaa~

seronok plak pikir pasal bnda2 nih..
yg penting..
aku nak akk n adik aku selesai dlu..
bru turn aku lak..
soo enjoy r tgok plamin impian nih yerk..
huhuhu...

p/s aku pernah bertunang..
dia sgt istimewa..
harap dia xkn lp kngan lalu...
=] terima kasih untuk pernah ada..
dan sentiasa ada..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!