terima kasih bertanya..

kadang2 dlm idop nih..
org akn bertanya benda2 yg kiter xtaw nak jawap..
kdg2 taw tapi xmo jawap..
tapi betul ker mcm tuh?
ptot ker kiter marah org yg bertanya tuh?

someone ask me..
"ko x busan ker jg junior rmi2..
wat mcm2 tuk dia org..
but at the ends bler sumer da selesai..
ko idop sorg gak"

sakit..
sgt sakit nak jawap..
tapi tnx alot sbb tanyer..

aku rasa..
idop aku da cukup bek..
just kdg2 terasa biler xder adik lelaki..
nak kongsi baju..
rembat barang dia..
belasah dia sbb rembat barang aku..
huhuhu..
tapi da terlmbat tuk sumer tuh..

aku seronok jg junior aku..
cumil..
nakal..
but sometimes they do lighten up my days..
n be by my side when i need them..
tapi x semua mcm tuh..

hati org..
perasaan org..
kiter xkn ley paksa..
aku x pernah kira bp bnyk aku da abes tuk dia org..
tuh rezeki dia org kn..
n aku x nyesal pon..
org akn dtg n pergi...
itu KEHIDUPAN..
biler ada..
aku jaga..
biler xda..
aku doakan mereka bahagia..

aku pon manusia..
ada masanyer terkecik ati..
msg x bls..
call x angkt..
fb xder komen ape2 pon..
tapi aku saper??
abg ker?
pakcik ker?
atok ker?
xder hak n xder kaitan..

aku seronok dpt bntu..
biar r satu sem pon..
aku cukup bahagia..
sem dpn bler da ilang..
aku ttp akn tlg org len..
bler ilang lg..
cari lg..
"tak sedey ker biler dilupakan?"
tak..
sbb saya ada kenangan...
=]

terima kasih tuk semua tu..

Comments

  1. tips yg baik utk tidak berfikir negatif.

    mungkin sy patut follow care ni.

    tak patut kan entri sy yg baru tu!

    mengerti. :)

    thankk youuuuu. *i am sorryyy.

    ReplyDelete
  2. wuwuu... trse cm diri ini yg mngalami gak... (Y_Y)

    ReplyDelete
  3. huhuhuaaaa~ nuar kiter senasib kn..ngeee~
    cik ceri blog rimau..blog nih tmpt luahkn perasaan..hentam jer..xper..huhuhuhu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!