si musuk yg sy syg...

Mata da sepet..

Ngantok gak..

Lps siang tadi pnt menyental lantai dpn umah..

Tapi..

Mata nih xmo gak tido..

Tangan pon asek nak menaip jer..

Hurmmm…

Then terpandang emoo n adam..

Dua benda nih r yg selalu ader ngn aku..

Antara brg yg aku plg syg..

Dan x sumer org ley pegang sesuka ati..

Emoo nih adiah bezday yg ke 22 aku..

Living cabin midvalley..

Still ingt masa tuh..

And ofcoz ianya xkn berulang..

Tp aku sgt bhgia ngn kngan yg ada..

Adam musuk lak..

Diterbangkan khas untuk aku..

Dari Sarawak..

Bantal plok buatan tangan dari kulit kayu..

Ayah anto g pjbt pos tuk amek..

Dlm kotak yg sgt besau..

Aku still terbayang2 ayat nih..

“ I hug it before I send it to u”

Aku sentiasa plok bantah tuh..

N hopping that 1 day I could hug Dia gak..

Dia pun berubah..

For some reason..

Aku perlu tinggalkan mereka..

Aku Cuma harap..

Mereka akn lbh bahagia..

Aku sgt seronok ada kngan nih..

Biler kt umah..

2 benda nih r yg asek mlkt ngn aku..

Setiap ujung sem..

Aku akn blik ngn mcm2 adiah..

Aku Cuma harap..

Org akn phm..

Aku x pndang sumer tuh..

Aku Cuma nak ada some1 yg selalu ada ngn aku..

Tu yg lbh penting..

Pada yg bg emoo n adam musuk nih..

Tnx untuk sumer kenangan nih..

Maak kn aku klu ltk kn ati kt tmpt yg slh..

Harap kamo akn sentiasa bahagia..

Ok..

Saya, emoo n adam mao titon =’)


Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!