januari itu kami..

“langit dan bumi tuh sangat jauh”

Huhuhuhu…

Sangat2 busuk bunyik nyer kn..

Tapi sangat2 betol..

Idop aku..

Banyak sangat wat silap..

Teringin betolkan semua tuh..

Tapi da berlalu terlalu lama..

Dan bile jumpa seseorg yg agak baik..

Tetiba segan..

Malu ngn apery g aku pernah wat..

Org selalu ckp..

Yg aku idop x pikirkn org len..

Bukan mcm tuh..

Aku suka jadi diri aku..

Sem baru nih..

Aku jumpa seseorg..

Yg bnyk ingt kn aku..

Idop nih xkn ada yg sempurna..

Tapi yg x sempurna tuh lbh baik..

Sbb kita akn bljar untuk menghargai..

Aku Cuma nak ucapkan terima kasih..

Pada dia..

Dan abg dia..

Yg sudi terima aku mcm kawan yg lain..

Aku taw aku terok..

Jahat..

Dan x pandai..

Tu sebabnyer..

Aku perlu seseorg..

Tp selalunyer org akn berlalu pergi..

Aku Cuma harap “adik” ni akn cpt sembuh..

Dia ada hidup yg amat sempurna..

Terima kasih untuk berkongsi..=)


Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!