biler hidup penuh alasan..

sejak akhir2 nih..
agak terasa "tua" gak la..
biler tgok anak2 buah..
adik sedara..
sumer da beso..

biler da rase tua nih..
agak terkilan gak biler asek kene tipu..
kawan rapat pon xley blah..
idop asek menipu..

aku nih bukan r bek sgt..
tp susah r nak menipu org..
klu perlu jer ok la kn..
tapi nih da mcm xder alasan lain..

biler msg x bls..
kol x angkt..
alasan..
"alamak sori la aku bz"
kenyataan...
merayap kehulu kehilir..
alasan ke2..
"ala saja lepaskan tension"
hangin nek kepala..
"habah ko tensen! aku nyer salah ker?"

klu aku ley wat sendri..
aku x suker sshkn org..
xder nyer nak mntk tlg kt org..
segan gak..
tapi mmg klu da dasar..
PENIPU kaki ALASAN..
sampai mati la x berubah..

betol kot..
org selalu ckp..
"kt dlm dunia nih klu xder yg menguntungkn org xkn tlg"
mmg pon!
aku bnyk tlg org..
kdg2 smpi tercekik..
nak mkn pon ssh..
bkn nak ungkit..
tp hotak korg xder nak pikir mcm tuh..
aku x heran pon..
xper Allah tau..

tapi ingt la...
klu ada pe2 yg korg nak mntk tlg nnt..
ha..
tuuuu...
g msg habah ko!
panas betol..
klu xnak tlg ckp je terang2..
wat bnda2 len ley plak..
huh..

kdg2 kn bek xder kawan jer..
xder nak sakit ati..
mntang2 aku nih x kaya..
xder knderaan nak angkot ko merata2..
lgsung x ingt yer..
xper..
"life is karma"
wat goes around come around..
ingt yer..
DUNIA ni BULAT..
otak ko jer yg 3 segi..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!