bila kita sayang...

bila kita syg seseorg..
lebih dari kita syg diri sendiri..
kita akn sakit..
tapi bila syg seseorg lbh dari syg kita pada tuhan..
kita akn lupa siapa diri kita sebenarnya..

tahun 2008..
satu masa yg sgt menyiksa aku..
aku belajar untuk menyayangi..
tp aku x sedar syg ttp akn pergi..

aku xnak org yg aku syg wat silap yg sama..
jgn terlalu syg pada seseorg..
smpi kita lupa apa yg lbh penting..

aku pernah tersedar..
dlm hujan lebat..
atas tempat jemur pakaian tingkat 5 hostel..
tgok keliling org da penuh..
tkot aku jatuh..

pernah gak org tarik aku dr tgh jln besar..
lps lori hon tp aku still jln kt tgh2 tuh..

and ada satu masa..
aku mkn panadol 7 bijik dlm masa sejam..
 aku sedar lps tgok misscall hampir 40 kt hp..
rupanya da 2 hari aku x g kls n x kuar dr bilik..

aku x pernah niat untuk tamatkn hidup nih..
org ckp aku bodoh wat sumer tuh..
tp aku x sedar pon aku wat aper..
tu yg akn jadi bila kita terlalu syg seseorg..

mmg bgus klu kita boleh syg rmi org..
tp..
klu syg tuh memudaratkn..
lbh baik perbaiki diri sendiri..

tnx pd family n kwn2 yg selalu ada..
tnx pd syafiq yg tarik aku dr ampaian tgh2 ujan..
tnx pd kamal yg marah2 sbb aku diri tgh jln..
tnx pd anne yg belikn mknn n zaie yg hntr mknan kt bilik.
tnx pd mak yg selalu plok sy..

maafkn saya..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!