i wish i could let it go..

kalau la hati ni sng2 jer nak diubah..
pnt nak ingt benda2 yg da lps..
org len releks jer..
mcm xder apa yg jadi..
aku gak yg terhegeh2 ingt bagai..

biler jumpa org baru..
da eppy da nih..
tetibe teringat..
dlu dia pun baik ngn aku..
syg aku gak..
dan xder siapa ley ganti dia..

aku pon lupakn org yg baru tuh..
org pon ckp..
"sombong giler.."
"buta ke org da x suker lg nak jaga sgt.."
"x abes2 bodohkn diri syg org yg x perlu"
tapi ada x yg tol2 phm apa aku rasa?

aku x pernah mintak lebih..
susah ker nak bls msg..
nak jumpa ssh tuh aku x kesah la..
lgpun jmp aku aper jer ader kn..

org len ley jer bls msg..
np yg ssh sgt nak bls..
slh aku sbb syg sgt dia..
klu r ley lupakn sumer tuh..
bila la nak jmp org yg tol2 ada tuk aku..

God..
spare me another life..
i just need to be love n been love..



Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

rakan niaga katanya..pukimon go!

impian~