kenapa aku..?

rmi yg mula tanya nape blog aku n fb aku selalu sgt sedeh2..
hahaa..
terdiam..
blog n fb yg sedeh? aku nih?

actually hidup nih mmg bnyk yg sedeh..
satu pelajaran..
apa pun yg kita wat..
kita sendiri yg akn tanggung..

aku rasa aku da bnyk berubah..
tp org cume nmpk aku berubah luaran..
makin bergaya..
makin smart..
mmg..
aku paksa diri aku tuk nmpk lbh hebat..
but why...?

aku nak org yg lupakn aku rasa rugi aku xder dlm idop mereka..
tapi hakikatnya..
mereka still ok ngn life mereka..
aku?
yg berangan dunia nih ada untuk aku..

aku da merasa hidup senang..
duduk tmpt mewah..
mkn mahal2..
naek mcm2 knderaan mewah..
but its not wat i've been looking for..
im still looking for wat i really need..

aku x pernah bercinta..?
x..
sbb aku bnyk komitmen laen..
aku xnak org tunggu aku..
mgharap pd aku..
sbb aku bnyk urusan yg blom selesai..
aku syg..
aku suka..
tp aku lbh pntgkn apa yg mereka perlukn..
bkn trus pntgkn diri..

klu mereka pilih untuk jauh dari aku..
aku akn undur diri..
bukan membenci..
tp lbh menghormati..
 

hidup adalah untuk terusan memberi..

kt sini r tmpt aku tenangkn perasaan...=)


Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!