masa itu RUANG..

dari kecik kite sentiasa dgr..
"masa itu emas..wang..n yg beharga.."
tapi sebenarnya masa tu satu ruang..
yg xkn terisi jika kita terleka..
wang boleh dicari..
emas mungkin diganti..
tp ruang..?


setiap detik..
aku cube untuk mengisi semua ruang yg ada..
dlm idop aku..
n org2 yg aku syg..
tp..
masih terasa kosong..
aku cuma harapkan ada yg akn dtg..
berkongsi ruang tok aku wujud dlm idop mereka..
aku x mintak kemewahan..
lg la mengharap untuk diberi..
cuma aku minta untuk lebih dihargai..


aku da pnt tok tunggu..
xtawu berapa tahun lg..
mungkin manusia xkn pernah cuba phm..
apa yg org len rasa klu dia x perlukn org tu kn..
aku hrp aku cukup kuat tuk mlgkh pergi..


tuhan..
kau tutpkanlah hati ini..
dari mengingati dia..
kau singkatkn masa ini..
untuk tidak merindui dia..
kau limpahkn kaseh syg ku..
pada yg mengerti..


tuhan..
bawalah aku pergi..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!