tnx Allah..

mlm nih akn tido dgn lena..
rasa serunuk sgt..
rasa sgt dihargai..


td golek2 borak ngn mak n ayah..
then mak kt sungai buloh call..
windu lak nak blik sana..


baru kejap td..
adik call..
lame gak borak..
serunuk tawu dia da mula idop baru..
aku hrp dia xkn ulang kesilapan lalu..


kak long da tido..
penat g kursus halal..
adik ma lak ayah ckp nak g jom heboh..
sumer sng ati..


adik kecit aku yg sorg tuh jer..
yg sgt jrg ada..
tp aku tawu dia ingt kt aku..
cuma da sbuk ngn idop baru dia..
hrp satu masa nnt dia akn ingt aku selalu..


walaupon aku selalu bersungut..
x bersyukur..
Allah still bg aku pluang tuk bahagia..
terima kasih Allah..
hidup ini mmg indah..


selamat mlm sumer..=)

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!