20 june 2013

saat aku rasa dendam itu manis..
meratap dan merayu itu sesuatu yg indah..
memohon kemaafan itu bahagia..
hati mula memberat..
mungkin disebalik BENCI yg aku cipta..
masih lg ada SAYANG yg belum terhapus..

demi Allah aku sayang dia..
mungkin aku pernah sayang dia..
tapi bukan sekarang..
bukan selepas dia ragut semua kegembiraan yg dia sendiri tawarkan..
bukan selepas dia putuskan kenangan yang ada..
bukan selepas aku buat keputusan untuk akhiri hidup aku..
dan bukan selepas aku sedar aku hanya NOKTAH dlm hidup dia..

aku pandang pengakhiran ini dari sudut yg lain..
terima kasih untuk pernah ada..
terima kasih untuk beri saya bahagia..
terima kasih untuk buat saya lebih kuat..
dan terima kasih untuk lebih kuat dan meninggalkn saya..

saya cuma mintak satu jer..
tolong jgn kembali..
tolong jgn ulang semula..
tolong jgn muncul depan saya walaupun sesaat..
dan tolong jgn minta maaf lagi..
maaf itu mungkin hanya dimulut tapi dihati hanya Allah yg tahu..

saya x pernah nyesal dgn apa yg jadi..
dan x pernah anggap hubungan ni satu kesilapan..
saya terima..
x kira berapa lama saya perlu menangis..
saya akn menangis..
bukan kerana kehilangan..
tapi menghargai satu pemberian Allah pd saya..

Ya Robb..
kini aku relakan dia pergi..

Comments

Popular posts from this blog

salam ramadhan..

semester breaks mean HEAVEN!!

piss off!